15 Ocak 2013 Salı

bursa devren satılık cafeler | Bursa devren satilik cafeler

bursa devren satılık cafeler | Bursa devren satilik cafeler
bursa devren satılık cafeler | Bursa devren satilik cafeler
BURSA DEVREN SATILIK CAFELER : Bursada işlek, cadde üzeri ve okul karşısında, devren satılık kafeler ilanları, bursada merkezi yerde, müşterisi hazır, güzel iş yapan devren satılık yada devren kiralık fastfood tarzı cafeler. bursa devren satılık cafeler | Bursa devren satilik cafeler arıyorum diyenler, asma katlı emirhan cafe devren satılıktır.

1 yorum:

  1. "Bay Lee Ben (Kredi Görevlisi) ile tanıştırıldığımda, pazara ilk kez ev alıcısı olarak giriyordum. İhtiyaçlarım biraz farklıydı ve bana ön onay mektubumu göndermeden önce birçok sorum vardı , bunun ne anlama geldiği ve nelerin değişebileceği hakkında benimle konuşmak için aradı. Kendisini hemen hemen her saatte e-posta ve kısa mesaj yoluyla bana sundu, çok duyarlı ve bilgiliydi. O da çok açık sözlü, kapanış zamanı ve diğer ayrıntılar açısından beklentilerimin ne olduğunu ona açıkladım. Bu beklentileri karşılayacağını söyledi ama onları aştı. O kadar çabuk kapattım ki emlakçım ve satıcı elbette bu konuda heyecanlandı. Ancak bir alıcı olarak, süreçte kısa ve öz bir şekilde yürümekten memnun oldum. Ön onaydan kapanışa kadar yolculuk o kadar kusursuzdu ve kendimi şanslı sayıyorum çünkü internet hakkında korku hikayeleri duydum. Herhangi bir pazarda kredi arayan herkese bir kredi memuru Ben Lee iletişim e-postası: 247officedept@gmail.com & Whatsapp Numarası: + 1-989-394-3740 öneririm. Her şey elektronik olarak amaca uygun ve güvenli bir şekilde ele alındı ​​:) ”

    YanıtlaSil